}
Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Άκουσε με …


when-stranger-calls-1000x563
Με πνίγει αυτή η φυλακή , με πνίγει ο καταναγκασμός τους , με πνίγει να ακούω ότι για να απαλλαγούν από την φορολογία οι χαμηλόμισθοι θα πρέπει ντε και καλά να έχουν 10% συναλλαγές με Κάρτα !

Με εξοργίζει ότι οι άνθρωποι δέχονται να τους επιβάλουν μέτρα σε αυτό που δικαιωματικα κέρδισαν με τον ιδρώτα τους , με τον χρόνο τους !
Αυτή η φυλακή στενεύει το προαύλιο , οι δεσμοφύλακες γίνονται και θα γίνονται κάθε μέρα πιο απαιτητικοί και εμείς γινόμαστε κάθε μέρα πιο γονατιστοί!
Δεν το αντέχω να το ζω άλλο αυτό , δεν θέλω να δέχομαι , δεν θέλω να γνωρίζω ότι οι συνάνθρωποι μου αύριο θα συρθούν αργά και βασανιστικά σε μια αχρηματη κοινωνία απόλυτου έλεγχου !
Είμαστε το πείραμα τους , αν δεν πετύχουν εδώ δεν θα πετύχουν πουθενά στον πλανήτη και όσο βλέπω ότι στην Ελλάδα συμβαίνουν όλα αυτά και εμείς δεν αντιδρούμε αρρωσταίνω!
Δεν μπορώ να δεχθώ ότι με κυβερνούν υπαλληλακια των τραπεζών , οτι ο διευθυντής της κεντρικής τράπεζας έχει την ισχύ να τους κάνει όλους να κάθονται σούζα, ότι οι αποφάσεις που παίρνουν έχουν να κάνουν ΜΟΝΟ με το συμφέρον του οικονομικού συστήματος και όχι με το συμφέρων των ανθρώπων!
Δεν αντέχω να ακούω την λέξη ρατσισμός από κληρονόμους , να έχουν άποψη στην πολίτικη Ζωή όσοι δεν μόχθησαν ποτέ , να σου λένε ΝΑΙ να πας το παιδί σου σχολείο εκεί που θα φέρουμε και των προσφυγων …ενώ το δικό τους παιδί πηγαίνει στο αμερικανικό κολέγιο η σε άλλο γκλαμουρατο ιδιωτικό!
Στο έχω ξαναπεί , δεν υπάρχει η πλατφόρμα που οι ιδέες μου και οι θέσεις μου θα μπορούσαν να μπουν σε εφαρμογή !
Αν γνώριζα ότι μέσα από τον πολιτικό στίβο θα μπορούσε να έρθει η οποιαδήποτε αλλαγή θα πολιτευόμουν αύριο κιόλας για να βοηθήσω τον τόπο μου και τους συνανθρώπους μου αλλά δεν μπορώ να γίνω τόσο χαζός η τόσο ψεύτης προς τον εαυτό μου ώστε να με πείσω να το κάνω!
Γέννησα το Σχέδιο Αχιλλέας γνωρίζοντας ότι η μόνη ουσιαστική και αληθινή αντίσταση είναι αυτή που δημιουργείτε μέσα από την ειλικρινή και αληθινή διάθεση των ανθρώπων να τα βάλουν με τον πραγματικό εχθρό!
Γνωρίζω ότι στο τέλος αυτού του Πολέμου σχεδιασμοί σαν το Αχιλλέας σε όλο τον κόσμο θα δώσουν πολύ μεγάλα μαθήματα στους επικυρίαρχους !
Αλλά δεν γίνεται να είσαι μόνος για να πετύχεις , σε μια υποτιθέμενη δημοκρατία όπου το κόστος συμμετοχής στις εκλογές θα μπορούσε μόνο πλούσιος άνθρωπος να το διαθέσει , σε μια κοινωνία που η εκπαίδευση της είναι ένα ολοκληρωτικό λάθος , σε μια γη «ελεύθερη» που σου επιβάλει τον τρόπο που θα ξοδέψεις το κέρδος από τον ιδρώτα σου και τον χρόνο σου……άνθρωποι σαν και μένα δεν χωράνε!
Και δυστυχώς δεν έχω ένα στίβο να τους αντιμετωπίσω , δεν υπάρχει το ρινγκ να νικήσεις έναν έναν τους εχθρούς της ανθρωπότητας!
Η πας με τον τρόπο τους … «Δημοκρατικά» ..η υπομενεις την σκλαβιά σου!
Εγώ αυτό δεν το αντέχω ….
Δεν το σηκώνει άλλο ο λαιμός μου…
Δημιουργούν μια κοινωνία από ρουφιανους , μια κοινωνία όπου το να καταδώσεις τον αλλο θα σου χαρίζει σπίτι, μια κοινωνία όπου σου δίνει λαχνό για να κερδίσεις ένα αυτοκίνητο αν παίρνεις απόδειξη … από τον φτωχό με το μίνι μάρκετ στην γειτονιά σου ..και τον πρεζεμπορα μαζί με τον λαθροπετρελαια τους κάνει συμμέτοχους στην εταιρία !
Για την αποφυγή της φοροδιαφυγής ..όπου οι φόροι που μαζεύονται δεν πάνε στο δικό μας κράτος!!!
Δεν πάνε στην δική μας υγεία , στην δική μας παιδεία , στην δική μας ανάπτυξη…..
Όπου ακόμα περνανε από τα χωριά με τα αλόγα οι φοροεισπρακτορες και παίρνουν ότι βρουν για να τα πάνε στους Βασιλιάδες…που ποτέ δεν φύγανε απλά άλλαξαν ονόματα και δημιούργησαν «δημοκρατίες» …. σαν περιτύλιγμα της ίδιας σκηνής!!!!
Έχω την αίσθηση ότι αυτός ο πολιτισμός έχει καταπατήσει μέσω της προπαγάνδας θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και έχει εξαπατήσει και εκμεταλλευτεί εκατομμύρια ψυχές….!
Και έχω τον ΛΟΓΟ έχω τον ΝΟΥ και την ΨΥΧΗ όλα αυτά να τα αποδείξω ….
Αλλά είμαι μόνος μου , ΖΗΤΑΩ έναν συνεργάτη νομικό , έναν άνθρωπο όπου θα θελήσει να προσφέρει σε έναν αγώνα υπεράσπισης της ανθρωπότητας της γνώσεις του ώστε να με συμβουλεύσει στην δημιουργία οργανισμού που θα δώσει τις μάχες που χρειάζονται ώστε η ανθρωπότητα να εκπαιδευτεί σωστά και να μπορέσει να ζητήσει πίσω όλα όσα δικαιώματα χάθηκαν αλλά και θα χαθούν σύντομα!

Stranger..
http://katohika.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Θράκη μας Κινδυνεύει

Η Θράκη μας Κινδυνεύει